Board of Education regândește zilele de zăpadă – The Tide

Vor mai avea elevii zilele lor de zăpadă?

Consiliul Județean pentru Educație a propus o nouă politică de vreme nefavorabilă pe 1 februarie. Zilele de zăpadă nu sunt eliminate în totalitate, dar în loc de anulări complete, școala poate continua practic, de la caz la caz. Planul a fost votat cu 7-1.

Studenta membră a consiliului de administrație Hana O’Looney a fost singura disidență. „Cred că să luăm această decizie fără a cere niciodată contribuția comunității noastre mai mari de studenți… va fi un adevărat hit pentru moralul studenților într-un moment în care știm că studenții sunt deja suprasolicitați și epuizați”, a spus O’Looney.

Un sondaj, destinat exclusiv părinților, fusese trimis înainte de întâlnire. Mulți studenți și profesori cred că acest lucru le-a limitat semnificativ contribuția asupra deciziei. Potrivit revistei Bethesda, multe grupuri minoritare, cum ar fi familiile hispanice, negre și asiatice, au fost subreprezentate în sondaj, în timp ce familiile albe au fost suprareprezentate cu 21%. Datele demografice ale respondenților la sondaj indică o reprezentare inadecvată a MCPS în ansamblu.

Sophia Fang, studenta a doua, a apreciat ca O’ Looney să vorbească. „În calitate de studentă, înțelege cum se simt elevii mai bine și cred că decizia ei a fost susținută de restul studenților”, a spus Fang. „Punctele de vedere ale elevilor erau cu siguranță limitate, ca să nu mai vorbim de profesori. Dacă studenții ar fi avut voce în această chestiune, simt că s-ar putea să se fi terminat altfel.”

„Cred că mulți studenți nu și-ar dori instruire virtuală și mulți ar fi reticenți să se înscrie la cursuri, așa că da, ar fi util să aibă părerile studenților”, a spus Elliot Cooper, studentul de doi ani.

Această propunere a fost luată în considerare din cauza ninsorilor abundente și a frecvenței închiderilor legate de vreme care au avut loc în luna ianuarie. În doar o lună, consiliul școlar trebuie să facă patru zile de zăpadă, sau 16 ore de școală. Cele trei opțiuni pentru a rezolva acest lucru sunt scurtarea vacanței de primăvară, reducerea timpului de dezvoltare profesională a profesorului sau adăugarea zilelor până la sfârșitul anului școlar.

Mulți studenți au experimentat în ultimul an un fenomen numit „oboseală de zoom” și și-au exprimat reticența față de porțiunea online a noului plan. „Nu o susțin. Personal, nu mă concentrez bine în timpul învățării virtuale și am probleme cu învățarea și amintirea materialului.” spuse Fang. Ea a spus că una sau două zile lipsă nu ar da înapoi în mod semnificativ studenții și că aceste zile de școală virtuală ar servi doar pentru a reduce timpul necesar de pauză.

Ziua de școală virtuală urmează să înceapă la două ore după instruirea obișnuită pentru a oferi profesorilor și elevilor timp să se pregătească. De asemenea, MCPS intenționează să trimită un mesaj pregătitor cu o zi înainte de închidere pentru a ajuta familiile să se pregătească pentru instruire virtuală. Aceasta include asigurarea că toți studenții au acces la internet, trimiterea de mese acasă pentru închiderea unei zile și identificarea centrelor de distribuție a mesei în cazul închiderii de mai multe zile. Pentru cei care nu au acces la internet, se vor distribui dispozitive și hotspot-uri WiFi, eventual la un centru personal dacă vremea o permite.

Deși acest plan a fost aprobat doar pentru anul școlar curent, MCPS are în vedere utilizarea acestui model și în viitor.

Leave a Comment